hvad siger de
“Jeg startede med at få taget månedsfotografering hos Mette
med min første søn tilbage i 2016 – og nu
har vi netop afsluttet forløbet med min fjerde søn.
Jeg elsker alle de skønne minder,
Mette har skabt af vores fire dejlige drenge.
Det er så hyggeligt at kunne sammenligne dem og se,
hvem de ligner, og hvem der tager efter mor eller far.
Fantastiske billeder, som altid vil være en del af vores ‘lille’ familie.”
Pinar

“Jeg kom første gang hos Mette i 2003 med min ældste søn til
månedsfotografering – og selvfølgelig skulle lillebror også foreviges.
I dag er de begge voksne mænd, men vi kommer stadig hos
Mette et par gange om året, fordi jeg elsker at få opdateret vores billeder.
Drengene synes heldigvis også, det er hyggeligt at komme forbi
og stiller gerne op, så mor kan få nye minder med hjem.”
Anita

om månedsfotografering

Mie

CVR 46547663
KLnet ApS